Poprzedni temat «» Następny temat
System stad i terenów
Autor Wiadomość
Administrator

Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 88
Wysłany: 2015-04-02, 15:25   System stad i terenów

System przyjmowania do stada oraz przejmowania terenów

Każdy na początku przybywa do krainy jako samotnik, a kiedy jest on zainteresowany dołączeniem do stada, może porozmawiać z przywódcami. Jeśli wyrazisz chęć do przyłączenia się - przywódca może cię zaakceptować bądź nie, w zależności od tego, jaki poziom wypowiedzi oraz umiejętności sobą reprezentujesz. Następnie zostajesz członkiem stada, jednym z wielu szarych i niczym nie wybijających się lwów, trwa to dopóki nie osiągniesz wystarczająco umiejętności, aby awansować i wybrać jedną z czterech dróg.
Jednak kiedy żaden przywódca nie chce cię w swoim stadzie, a może się tak zdarzyć - możesz założyć własne stado. Jednak uważaj! Kraina pomieści jedynie 6 stad, a kiedy już osiągnie się ten limit - musisz poczekać z rangą samotnika aż jedno ze stad nie zostanie podbite.

Stado zakłada się poprzez zajęcie na początek dwóch terenów oraz zebrania grupy 5 osób wraz z przywódcą. Taki lider grupy w przyszłości będzie hierarchą, więc należy wybierać ostrożnie, któremu kotu chcecie dać tę odpowiedzialną funkcję.


Przejmowanie terenów

Przejęcie terenu składa się z dwóch etapów - na początku potrzeba napisać przez co najmniej trzech członków stada, w tym albo przywódcę, albo samca odpowiedzialnego za oznaczanie terenów jednej strony (czyt. 15 postów). Jeśli jednak ktoś wam przeszkodzi, żeby zneutralizować jego zapach potrzeba dwóch dodatkowych kotów (1 obcy = 2 członków stada). Po wszystkim przywódca bądź samiec ogłasza, że teren został przejęty. Jednak nie można zabrać sobie wszystkich terenów jednocześnie! Pomiędzy jednym przejęciem, a drugim terenów wolnych musi minąć tydzień.
Kiedy jednak stado nie chce czekać tygodnia - pozostaje wyprawa do prastarego boru. Przywódca stada bądź odpowiedzialny za znaczenie terenów samiec wyrusza w podróż na ziemię nieznane, rozglądając się za pożądanymi terenami. Kiedy już odpowiednie znajdzie - zaprasza na nie wszystkich członków stada, aby przejęły ich zapach. Mimo, iż ta opcja jest szybsza, należy uważać - stado może wybrać się na taką wędrówkę jedynie dwa razy w historii całego stada.

Wrogie stado może przejąć tereny drugiego poprzez dwa sposoby - poprzez walkę oraz pokojowo.
Przy pierwszym sposobie należy całym stadem (bądź większą jego częścią) zaatakować jeden z terenów stada, pokonując wszystkich przeciwników, którzy zjawią się przy pisaniu dwóch stron. Jeśli stado ma tylko jeden teren - należy pokonać w uczciwej walce przywódcę (hierarcha vs hierarcha). Kiedy któreś stado nie będzie mieć terenów - automatycznie przestaje istnieć.
Kiedy już przejmie się wrogi teren, zostaje on dołączony do terenów stada, które go podbiło z dopiskiem "Teren okupowany". Oznacza to, że członkowie stada muszą zapisać w nim dwie strony, aby stał się ich własnym terenem. Jednak stado będące poprzednim właścicielem ziem może je odbić - atakuje bądź negocjuje. Kiedy teren jest atakowany, stado musi zapisać w nim jedną stronę oraz pokonać wszystkich przeciwników, wtedy ziemie wracają jako ich własne, bez dopisku "teren okupowany".

Jeśli zdobywa bądź odbija się teren poprzez negocjacje - ziemię mogą posłużyć jako przedmiot handlowy w zamian za dobrą cenę, którą hierarcha uzna za korzystną dla ich stada. Dane w ten sposób ziemie nie muszą być okupowane ani członkowie stada nie muszą ich zajmować.
[Profil]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


PARTNERSTWO
Wild Land AAF Spirit Animals World
BlackButler
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 7